donderdag 30 december 2010

Een swapje met Katrientje

Dit mooie lapje stof kreeg ik van Katrientje van alles, we spraken af dat ik iets kleins terug zou doen, ze heeft wel wat geduld moeten hebben want december is een drukke maand.

Ik vond dit leuke idee bij kojodesigns.

En direct zag ik de mogelijkheden.
Een ring voor...
choco-tofs (met valentijn)
lievelingssnoepjes voor de kindjes
thee voor de theeliefhebber
antirimpelstaaltjes voor de bomma (grapje hoor mensen)
kaartjes bij een lentefeestje
verjaardagskaartjes
kerstkaartjes
...

Het is simpel te maken en oogt  vrolijk. Je past de kleur van papier gewoon aan aan het thema waarvoor het moet dienen.

De achterkant afwerken en klaar.

Verder maakte ik nog twee naamstempels en een doosje (sigarenkistje) met zelfgemaakte cadeaulabels,
dierenlabels (gestempeld en gelamineerd) ook weer om aan pakjes te hangen en uiteraard snoepjes voor de kids.
Een snoepjeszonde om het jaar te eindigen moet voor één keertje kunnen.
Katrientje voor je kindjes pinkt er morgen een heel bijzonder sterretje aan de hemel.
Tot volgend jaar en aan iedereen veel feestvreugde!
xxx Marina

9 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

Na de kerst gaan de kaartjes eraf en de thee eraan. 't is een leuk idee dat ik nog nooit eerder had gezien.
Mercikes.

Marina zei

@ Katrientje; als je blogt kan je wat ontdekken ;-). Graag gedaan hoor.

Eva zei

Jij bent weer wreed goe bezig he!!

Marina zei

@ eva: ;-)

elisanna zei

Leuk idee!
En ook voor jou een spetterend 2011 gewenst!

boomie zei

Haha, ik herken dat papier! Mooi gedaan, een idee om te onthouden!

Nathalie zei

Mooie blog en heel mooi idee!

Esther zei

Wat een leuke dingen heb je haar gegeven, Voor jullie ook een Gelukkig Gezond en Creatief 2011. Groetjes Esther.

Effie zei

Ooh leuk. Voor jouw ook de beste wensen voor 2011! En tot blogs!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...