zondag 12 juni 2011

Op de papa's hun gezondheid

mojito voor de papa's!
Oeps nu is er toch nog een snor in mijn berichtje geslopen ;0)
( ik ga hier onder mijn voeten krijgen van mijn kids, wegens een overaanbod)

mojito en mojito, eentje voor de papa en eentje voor de jongste.
Die met limoenschijfje is met alcohol, de andere is alcoholvrij.
De jongste heeft last van het mosselen noch vis syndroom. Al groot willen zijn en het toch nog niet zijn.
Met kleren is dat hetzelfde, geen kinderkleren meer maar ook nog niet in de volwassenenkleren passen.
Vandaar dat jongeren dus hun broek op half zeven dragen, ze kunnen er niets aan doen, de confectie is niet aangepast aan de lange slungels die ze opeens zijn. Een schoon boxershort is dan een must.
Op de voetbal moeten wij als mama's hier altijd mee lachen, ze groeien op een gegeven moment wel terug in hun broek.
Niet mekkeren dus, gewoon wat geduld hebben.
Ik pas me aan aan het mosselen noch vis syndroom vandaar deze mojito;
-1 kwart limoen
-1 eetlepel rietsuiker
-limoen en suiker goed prakken
-je glas vullen met 3/4 gecrushed ijs
-5-7 blaadjes verse munt
overgieten met witte limonade
- takje munt en rietje als versiering

En voor de papa's nog een stukje baba au rhum als dessert.
Je mag dit rijkelijk overgieten met siroop ( eerst wel het servetje verwijderen)
En de vraag wat die vaders ervan vinden,
die hoor je niet klagen :0)

6 opmerkingen:

Rosa Rood zei

Oh daarom hangen de broeken zo laag ;O)...klingt goed je kids mojito...maar zo'n volwassen ook ;O)
Fijne maandag!
Liefs,
Maren

Katrientje vanalles zei

mmmmm

Katja (@Yane) zei

Hmmmm... voor mij ook ene mojito!

Moois van mie zei

schol !

lheurebleue zei

vaderdag is in vlaanderen op de 2de zondag en in nederland op de 3de zondag van juni. pas maar op: de snorvader is zo verwend dat hij misschien niet kan afkicken van gevierd worden dat hij jullie volgend weekend op slinkse wijze mee naar nederland lokt ...

MondaysMilk zei

aaa dat wordt MIJN vaderdagkado aan de papa van mijn kindjes :-) Dank je!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...