zaterdag 16 juli 2011

Een tipje van...een deken

Stofjes kiezen, wassen

en tussen de buien laten uitwaaien



strijken, knippen en stikken...
Dat laatste loopt al  14 dagen in het honderd.
Het spoelhuis van mijn machientje was stuk. Ik ging er vanuit ; je doet je machine binnen en binnen twee dagen
heb ik mijn machine terug. Niet dus. 14 lange dagen kon ik niet stikken.
Vandaag kan ik terug aan de slag, en het is er het weertje voor.
Alles heeft zijn voordeel zelfs de regen, tenminste als je naaimachine het doet :0)

13 opmerkingen:

Pluisje zei

Ik ben zeer benieuwd wat je van al die mooie stofjes gaat naaien !!

Petits Pirates zei

De combi ziet er veelbelovend uit. Ben benieuwd!
Groetjes,
Patricia

elisanna zei

Mooie stofjes!

Katja (@Yane) zei

Ik zie daar allemaal zeer leuke stofjes verschijnen...
Veel naaiplezier!

Esther zei

Wat jammer dat je machine stuk is, ben zooooo benieuwd wat hè van die leuke stofjes gaat maken. Fijne zondag. Groetjes Esther.

R!TS zei

Stuk voor stuk prachtige stofjes ,ben benieuwd wat je er van gaat maken !

Katrientje vanalles zei

Het tweede stofje van vanonder heb ik in oranje. En nu maak je mij nieuwsgierig wat je ermee gaat doen.

Ester zei

De stofjes zijn prachtig, de tweede van boven is gewoon heerlijk. Ook ik ben in afwachting van wat het gaat worden :)

Kris zei

Ik ben ook erg benieuwd naar je creatie! Suc6!

Kreatita T zei

Hele leuke stofjes! Hier valt de laatste dagen te veel regen om de was buiten te laten drogen :(
Ben benieuwd wat het gaat worden :)

ilse zei

Ik heb zelf geen naaimachine en heb dat ook nooit gedaan. Is het mogelijk dat ik zo'n kleed van u kan kopen?

Vriendelijke groet,
Ilse Groenendaal
0615115782

ilse zei

Ik heb zelf geen naaimachine en heb dat ook nooit gedaan. Is het mogelijk dat ik zo'n kleed van u kan kopen?

Vriendelijke groet,
Ilse Groenendaal
0615115782

Marina zei

@Ilse; bovenaan bij contact staat mijn mailadres, is het mogelijk dat je me eens mailt, dan kunnen we kijken of ik je kan helpen al dan niet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...