zondag 25 september 2011

Getagd

Ik ben getagd door Yane. Dank je wel Yane!
Het is nu de bedoeling dat ik 10 dingen over mijzelf schrijf 
en dan weer anderen in blogland aan tik. 


1. Sinds mijn 10 jaar zit ik achter de naaimachine, om poppenkleren te bedenken voor mijn poppen
2. Ik ben altijd met honderd dingen tegelijk bezig, en heb vaak veel te veel ideeën,  mijn omgeving kan mij daarin niet altijd volgen :0)
3. Ik kan niet zonder koffie, met een tasje koffie en even tijd om te lezen begint mijn dag goed.
4. Ik ben een gevoelige en zeer zintuiglijke persoon, kwetsbaarheid is hier een nadeel, inlevingsvermogen en aanvoelen van mensen is dan weer een groot voordeel. 
5. Ik ga graag voor  simpele dingen (less is more), ik geef me dan ook volledig
6. Ik heb graag alles goed op voorhand gepland en uitgestippeld, dat zorgt voor heel wat minder stress.
7. Ik heb een hekel aan wachten op te laat-komers, en ben zelf ook graag stipt.
8. Ik verleg mijn grenzen graag, en heb bewondering voor mensen die buiten de lijnen durven denken en tegen de stroom in gaan
9.  Ik laat te vaak op mijn kop zitten, en als je dan voor jezelf opkomt vinden mensen je moeilijk, ik ben er werk van aan het maken om lekker lastig en moeilijk uit de hoek te komen
10. Ik hou van andere culturen, andere werelden, reizen, natuur, ik laat graag mijn leergierigheid prikkelen

Ik zou graag volgende personen willen taggen:

8 opmerkingen:

Pluisje zei

Die koffie kan een dag toch goed maken.

Katrientje vanalles zei

Dank je wel, ik zal eens nadenken over wat ik kan schrijven van mijzelf.

Katja (@Yane) zei

Leuk! Puntje 9 daar kan ik nog wat van leren...

Anoniem zei

Ik herken precies wel veel dingen in wat je over jezelf schrijft!

lheurebleue zei

he, heb je het over mij ;)

Rosa Rood zei

Ha, leuk..weet ik weer iets meer over je ;O)…sommige dingen zijn wel heel herkenbaar *lach*
fijne week!
Liefs,
Maren

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

Volgens mij ben jij een mooi mens!

Kelly - Ma vie en vert zei

Oh, ik heb hier nog altijd niet op gereageerd, zie ik! Ik heb er nochtans al veel aan gedacht :-) Ik maak er zo snel mogelijk 'werk' van, van zodra ik inspiratie heb ;-)

Ik deel puntjes 2, 5, 6, 7 en 8 :-) Dat weet je dan ook al over mij he ;-) Wel leuk om te lezen, die getagd-blogposts die hier en daar verschijnen, zo leer ik bepaalde personen weer ietsje beter kennen :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...