zaterdag 12 november 2011

En wat betekend pacman voor jou!

Pacman, ontstaan in 1980, het gele hapfiguurtje en zijn spookjes inspireerde mij voor een cadeausetje

Het oranje spookje!

En wat verbergt dit spookje, een zaklamp!

En wie weet wat dit mag zijn die mag er lekker van smullen,
ik maakte een stempel, printe een stukje van een spelletje af en maakte er een wikkel mee voor een reep chocolade.

En een potlood met spookje, het spookje zit vastgekleefd op het potlood.

Een pennenpot, gemaakt van blik, waarop ik weer een print heb gekleefd, en ik heb er twee magneetjes bijgemaakt.







De magneetjes  zijn uit papier en gelamineerd, dit heb ik op twee ronde basismagneetjes gekleefd van bij Ikea.

En een slinger voor boven den bureau te hangen.
Ik zag het idee bij minieco (in zwart). Ik maakte er mijn eigen versie.
De spookjes zijn weerom gelamineerd

Normaal zijn de spookjes rood, oranje, roze en lichtblauw.
Ik koos andere kleuren (paars, groen, blauw en oranje), rekeninghoudend dat dit voor een jongen is.

Het totaalpakket, chocolade, stempel, potlood, pennenpot, zaklamp en slinger



Het blijft iets hebben vind ik en misschien bak ik er nog pacman-koekjes bij.

17 opmerkingen:

Kelly - Ma vie en vert zei

Jaaaa, Pacman blijft leuk! Ik heb ook al zo'n slinger willen maken, maar ik heb nog geen bestemmeling gevonden...

Katrientje vanalles zei

hallo, hallo, alweer een leuk kado

Mira zei

Leuk gedaan!

Katja (@Yane) zei

Waar blijf je al die inspiratie toch maar halen...
Super leuk gedaan allemaal!

maarnietvangrijs zei

Argh, pacman!!!!! Wat leuk gedaan!

Unknown zei

Pacman! Ja daaraan waren wel wel enigzins verslaafd ja, wij hadden al vroeg een computer maar wat was dat een verschil met die van nu!
Super dat je die inspiratie vond inderdaad, een leuk kado! Vooral de chocoladewikkel vind ik één om te onthouden zeg!

Rosa Rood zei

Ha Pacman…da's is lang geleden… het was mijn eerste PC Spelletje…cool ;O)
Leuke dingetjes heb je daar weer eens gemaakt…vooral de ketting is super ;O)
Fijn weekend!
Liefs,
Maren

Happy in red zei

Superleuk zeg!! Helemaal retro! Ik moet zeggen: er is eigenlijk geen leuker spelletje dan PacMan!
Esther.

evamarie zei

wat leuk om te zien. Ik zie me nog op zolder zitten met de commodore 64 of zoiets!

Dreamstuff zei

Wauw wat goed, ga weer helemaal terug in de tijd! Mooi gedaan.

Esther zei

oo ja dat is alweer een hele tijd geleden zeg, PRACHTIG wat je er allemaal van gemaakt hebt. Groetjes Esther.

carina zei

wat leuk zeg wat een idee. ja wat evamarie zegt met de commodore 64!! Wat een giller

hipinholland zei

Bedankt voor je reactie bij mijn blogspot. Ja, ik volg jou al een tijdje......je maakt leuke dingen..Misschien vind je het leuk om ook volger bij mij te worden; ik doe nl. wanhopige pogingen om volgers om mij heen te verzamelen.....;)

vervlogen dagen zei

Wat heb je weer hard gewerkt! Ik vind de chocoladewikkels ook echt een vondst, dat ga ik zeker ook eens doen. Dank voor je lieve commentaar op Lauren's feestje. Ik heb indertijd erg genoten van de berichtjes over het eindwerkstuk van je dochter!

Marina zei

@petra; die chocoladewikkels zijn eigelijk makkelijk, ik kocht een aantal repen in kartonnen verpakking, daar wikkel je printpapier rond dat je versierd naar gelang je thema of de intresse van de krijger. En sinds het eindwerk van ons zusje hebben we een circusmicrobe, wel een leuke microbe moet ik zeggen ;0)

lheurebleue zei

heerlijk! wat een ongebreidelde fantasie heb jij toch!

iammommahearmeroar zei

Ha! That's awesome. Yay Pacman!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...