zondag 27 november 2011

Kerstkaarten met cadeaulabeltjes

Deze kerstkaart is gemaakt met een zelfgemaakte stempel, is eenvoudig en bestaat uit een uitschuifbaar cadeautje.
Je wensen schrijf je gewoon op de achterkant

En in de kaart zit volgend cadeautje;
een zakje met 10 cadeaulabels, gemaakt met stempels die ik liggen heb en zelfgemaakte stempels.
Voor de omslag van het zakje gebruikte ik bruin inpakpapier dat je op maat maakt van je zakjes.
Als het papiertje is dichtgevouwen knip je met een rond ponsfiguurtje een halve cirkel erin, omslagje dichtlijmen en klaar.
De foliezakjes komen van AVA papierwaren, bovenaan heb ik een stukje stevig kerstkaton geniet.
De labels kan je op thema maken bv hertjes en rendieren,...
Of gewoon aanpassen aan de pesoon voor wie het is, vogeltjes voor de vogelliefhebber,...

11 opmerkingen:

Katrientje vanalles zei

heel erg leuk.:-)

Effie zei

Super!

Katja (@Yane) zei

Die kaartjes zijn echt WOWH!

Een huis in de straat zei

Creativiteit ten top daar! Mooie kaartjes hoor.

Kom thuis in ons huis! zei

Waar haal jij toch al die creativi-tijd vandaan! Ik vind het geweldig, keer op keer!

R!TS zei

Zalig ! Ik vind ze geweldig!

Esther zei

Weer z'n geweldige kaart, super, fijne week, groetjes Esther.

maarnietvangrijs zei

Mooi, leuk gevonden!!

Maaks-Els zei

Heel erg gaaf gemaakt!!

lheurebleue zei

ziet er zo professioneel uit! (en leve ava!)

carina zei

Wat leuk gedaan groet carina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...