zaterdag 21 januari 2012

Kussen met...robot

Bij het tasje maakte ik een bijpassend kussen;
 Ik plan graag op voorhand, ook wat het maken van cadeautjes betreft, dat zorgt voor heel wat minder stress.
Bij het begin van het jaar bekijk ik hoeveel jarigen, geboortes lente en communiefeestjes er op til zijn en dan begin ik er alvast aan, als ik wat tijd heb maak ik wat van mijn lijstje.
Meestal probeer ik er ook voor te zorgen dat het een beetje past bij de persoon die het cadeautje krijgt.


Het kussen is gemaakt volgens de wijze van polkadotjes, heel plezante werkwijze met een leuk resultaat vind ik persoonlijk , op de voorkant werd het robotje gesjabloneerd, de achterkant  is  azuurblauw met witte nopjes, de paspel is zelfgemaakt omdat ik dan  de perfecte kleur had.

16 opmerkingen:

Nele84 zei

Mooi! De kleurencombinatie is perfect! Ik heb er net ook eentje gemaakt, idd erg leuk :-)

Unknown zei

Paspel? Dat moest ik even google-en maar ik snap het! Hij is supermooi geworden! En inderdaad dat werkt het best, op voorhand al presteer ik ook steeds beter onder druk :P. Goed weekend!

Katja (@Yane) zei

Prachtig en zo mooi afgewerkt!
Wat een goed idee om je cadeautjes al op voorhand te plannen en maken.

Rosa Rood zei

Ha, deze robotkussen slaapt zeker super lekker :O)
Mooi ook met de blauwe rand...waarvan ik de naam in het Nederlands
niet weet..., sorry!
Fijn weekend,
Maren

100%HEPPIE zei

Geweldig kussen met robot !

Unknown zei

Mmmm, daar zit wat in, in het begin van het jaar al cadeautjes bepalen. Goed idee!!
De stof met de witte nopjes, is dat anto-slip? En waar vind je die stof?
Het kussen ziet er alleszins zeer mooi uit!!!

MamaLous zei

Je robot is echt echt schattig! Keicool jongensstuff! Ge moet er een patent op pakken ;o)

Een huis in de straat zei

Zo'n goed idee om nu al beginnen. Ik ga je idee ook gebruiken denk ik. :)
Mooi kussentje weer! Die robot is echt tof.

Effie zei

Mooi hoor!

♥ Jantina van Veelen ♥ zei

wat een gezellg kussen! mijn kleine man van 4 zou er dol op zijn, hij is helemaal into robots tegenwoordig. Erg leuk!

Marina zei

@Liesje; de stof is geen antislip maar een gewoon katoentje verkrijgbaar in Modecoupon in Sint-Niklaas, je hebt kleine, middel en grote nopjes, en je hebt ze in veel kleuren, het stofje verwerkt makkelijk.

Esther zei

Wauuuw ook al zo mooi. fijne week Lieve Groetjes Esther.

Kris zei

Wat ben je goed bezig zeg!!!

Super!

Ik moet dit patroon ook maar eens gaan uitproberen. Heb net vandaag een bestelling kussens bij de Ikea gedaan! Dus ik kan ook vooruit werken :)

vervlogen dagen zei

Wat heb je weer mooie dingen gemaakt! En zo efficient, zo in 't vooruit werken!

Kelly - Ma vie en vert zei

Heel leuk gedaan!

lheurebleue zei

wow, jij neemt je zoiets niet alleen voor maar doet het nog ook! chapeau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...