donderdag 14 februari 2013

liefde is...graag geven

Voor iedereen :)
Van harte
dank je wel voor al de keertjes dat jullie hier langs komen
jullie zijn schatjes van patatjes
met velen waren jullie voor de valentijns give away en dan moet je kiezen
omdat het kroKUS vakantie is ( kus voor Valentijnsdag :))
liet ik hier een onschuldige kinderhand aan het werk gaan.
Twee potjes,...
eentje met een knuffel voor ...Elke Jansen
eentje voor een Happy Girl....Aankleedpopje

Dames sturen jullie je adres even door dan kan ik de tas posten en aan de slag voor de knuffel,
....en voor iedereen een heel fijne Valentijn
wie elkaar graag ziet heeft altijd een beetje gewonnen :)

14 opmerkingen:

Pluisje zei

Proficiat aan de winnaars..Ik kom hier altijd met warm hart langs!!

Unknown zei

Gefeliciteerd aan de gelukkigen en wat heb je dit leuk gedaan! Kom hier ook graag hoor en je blijft altijd mijn eerste volger ;-)

Unknown zei

Gefeliciteerd aan de gelukkigen en wat heb je dit leuk gedaan! Kom hier ook graag hoor en je blijft altijd mijn eerste volger ;-)

Katrientje vanalles zei

prooficiat winnaars. :-) Dat zal een prachtkado zijn. ik lees het later wel op jullie blog.

Anoniem zei

feliesssssssssssssssss aan de winnaars enne leuke foto;s ha ha

lieve groet jenneke

Mad Moiselle zei

Bedankt voor de fijne weggever! proficiat aan de winnaars!

Aankleedpopje zei

Joepie joepie is Valentijnsdag toch nog mijn geluksdag. Nu maar hopen dat ik echt een Happy Girl ga worden met die mooie tas.
Ik ga je gauw mijn adres mailen.

Jeanine zei

Proficiat aan de winnaars!

Groetjes,
Jeanine

StudioZakka zei

Proficiat aan de gelukkige bofkonten :-)

Groetjes,
Rosalie

Sweet Sienna Hope zei

proficiat aan de gelukkigen!!!

Els04 zei

Lief lief lief! Proficiat aan de gelukkigen! En Marina: geweldige schatjes van patatjes, mmm!!!

100%HEPPIE zei

La FeMe en Spruiten zei

Gefeliciteerd met deze prachtige give away.
Dit is wel een heel mooi kado hoor!

groeten Saskia

100% Elke zei

Jippie! Helemaal geveld geweest door griep, dus nu pas gezien!
Duizendmaal bedankt!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...